Veelgestelde vragen
Ik heb een vraag over een artikel, waar kan ik terecht?
Stuur een mail naar info@la-deuxieme.nl en wij helpen je direct verder.
Ik wil contact opnemen met de winkel, hoe kan ik jullie bereiken? Stuur een mail naar info@la-deuxieme.nl en wij helpen je direct verder.
Kan ik een artikel reserveren?
Dat kan! Wij houden het artikel dan 1 week voor jou apart, daarna hangen wij het terug in de winkel.
Is het artikel in de webshop nog verkrijgbaar?
Alle artikelen die in onze webshop staan, zijn ook in de winkel verkrijgbaar. Wanneer een artikel in de winkel wordt verkocht, wordt dit einde van dezelfde dag uit de webshop gehaald. Wanneer je iets online besteld dat zojuist in de winkel is verkocht, ontvang je direct een mailbericht van ons.
Wat zijn de verzendkosten van een pakketje?
Wij rekenen voor één pakketje altijd €10, dit is inclusief verzendmateriaal, handling en verzendkosten. Wij hebben liever dat je naar de winkel komt om het artikel te zien, te voelen en te passen. Je kunt dan ook de honderden (!) overige artikelen in de winkel bekijken.
Hoe betaal ik een online bestelling?
Mocht het voor jou niet mogelijk zijn om naar de winkel te komen, dan kunnen wij eventueel het door jou gekochte artikel opsturen. Wanneer je dit bij “OPMERKINGEN” invult, inclusief je mobiele telefoonnummer, sturen wij je een tikkie. Vooraf zullen wij contact met je opnemen.
Kan ik een artikel ruilen?
Klachten, ruilen of retourneren is met vintage kleding een lastig onderwerp. Kom hiervoor naar de winkel en wij vinden altijd een oplossing!